Cumartesi, Aralık 11, 2010

eksik aşka mektup vol. 1

liselim

sen bilmezsin, biz vakvakla sana liseli derdik. bu yaşa gelip de böyle tutarsız davranan başka bir adam daha görmedik çünkü. yahu sen deli misin güzelim? ah liselim =)

bilmezsin ki ben hala seni düşünüyorum. bilmezsin çünkü sen beni sadece 'yanlışlıkla' gördüğün zamanlarda düşünüyorsun. çaydanlığı gördüğünde onu düşünmen gibi. senin de çaydanlığın olmak istiyorum liselim. sabah eşinle içeceğin tavşan kanı çaylarınızı fokur fokur kaynatmak istiyorum.

liselim, gördüğüm en yakışıklı adamlardan biriydin. dişlerin biraz ayrıydı ama olsun. ağzını açmadan gülmeni istediğim için de özür dilerim. fotografın biraz kaliteli çıkmasını istedim, amacım buydu. ah liselim =) 

duydum ki evlenecekmişsin. yahu, bir allahın kulu söylesin; evlenmeyi düşünen insan başka kadınlardan ne ister? ama liselim, bekarlığa veda partim var dersen gelirim. 

bir tabak yemek konar önüne -biraz felsefe yapacağım senin kafan pek basmıyor biliyorum güzelim, ama arkadaşlara anlatıyorum- bu tabağın tamamı senin derler. al paşa paşa ye. ama tam kaşığa uzanıp bir daldırıp çıkaracakken tabak alınıverirse önünden, dımdızlak kalırsan oracıkta. aslında tokken bile aç olduğunu hissedersin. bana bunu yaptın işte güzelim. sana acıkıverdim ister istemez. tuttum seni, tarzını beğendim. bundan sonrakilerde ben de bunu deneyeceğim. 

hani şişe götü gibi gözlüklerin vardı ya, ben onları bile beğenmiştim biliyor musun? onları gözüne taktığında ela gözlerin kocaman kocaman oluyordu. mahsunluk çöküyordu bir de. kocaman adamdın ama kavrayıvermek istiyordum seni oracıkta. sanki üstüne üstüne geliyordu öcüler, saklamak istiyordum seni onlardan. o ciks tavrının altında bunları gördüm ya, işte ben orda sana bittim güzelim. beni orada erittin. eminim ki o kadın görmedi bunu. vallahi de billahi de eminim bundan. ona göstermezsin çünkü sen. görseydi, işler değişirdi, bu kadar üzmezdi seni.

seni üzmezdim be güzelim. yemeğini eksik etmezdim önünden, istediğini istediğin zaman verirdim. 

ama sen bana çok erkendin, ben de sana çok geçtim. mutluluklar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder